FastFashion

Už ste sa niekedy zamysleli nad tým, koľko a ako často nakupujete? Či ste už zistili, že míňate na oblečenie, ktoré visí v skrini veľa peňazí? Nie každý si to uvedomí. A preto, ako sme mohli vidieť v dokumente, vznikajú skládky odpadu, ktoré znečisťujú vzduch a tým aj naše zdravie. Neviem či našťastie alebo bohužiaľ, ale aj ja poznám jedno dievča, ktoré podľahlo nákupnej horúčke. Bez váhania nakupuje všetko, čo jej padne do oka. Každý deň iný outfit, drahé značkové veci, šperky a všetko ostatné. Úplná shopoholička. Myslím si, že tu sa stráca zdravý rozum. Veď nie je predsa potrebné každý deň prísť domov s niečím novým. Potom to dopadne tak, ako sme videli. Uvedomila som si, že môžeme byť radi, že vlastne nejaké oblečenie máme. Niektorí nemajú nič. Najviac ma zlomila lacná pracovná sila, ktorá za tým všetkým je. Fakt si nevážime to čo máme, ale stále máme málo a žiada sa nám niečo nové, originálne, moderné. Keď som videla tú mladú matku a malým dieťaťom, ktoré koľkokrát musí zobrať so sebou do fabriky, bolo mi do plaču. 10 dolárov za týždeň? Neskutočné, nemožné! Nemohla som sa na to pozerať, bolo to niečo strašné. Mám rada módu a pekné veci, ale nikdy som to nepreháňala. A po tomto dokumente som presvedčená, že ani nikdy tomu nepodľahnem.  A mal by si to uvedomiť každý, pretože plytvanie oblečením a následné vyhadzovanie neohrozuje iba ovzdušie a zdravie, ale aj našich potomkov a vlastne celú  Zem.

Pridaj komentár

