Vitajte v dobe jedovej

 

Často sa zamýšľam nad otázkou „kam speje táto šialená doba?“ Prečo sa dejú veci, ktoré sa pred tým nediali? Prečo je stále viac a viac nových chorôb a alergií? Prečo si nedokážeme vážiť to najcennejšie čo máme? Náš život je predsa tak krehký a vzácny…

Mohla by som tu karhať ľudstvo a písať všetky dôvody čo by sme ako mali zmeniť a ako sa správať, no koniec koncov som jednou z nich. Som konzumentom materialistickej doby a moje šťastie je založené na veciach, teda bolo kým som na vlastnej koži nepocítila následky. Od malička som silnou alergičkou, no predčasom mi bola diagnostikovaná aj potravinová intolerancia, ktorá ma takmer donútila zvyknúť si na život bez jedla. Nepredstaviteľné čo? Pustila som sa teda do pátrania aby som veci prišla na koreň. Nevedela som si vysvetliť ako je možné, že sa pre mňa jedlo stalo jedom. Zistila som, že ono vlastne jedom skutočne je. Ocitla som sa v dobe, kedy nás kŕmia samou chémiou a tlačia nám do hláv kaleráby o čerstvosti, nízkom obsahu tuku a zdravej výžive.Teraz ale viem, že by som svojim deťom v živote nekúpila to naleštené ovocie , alebo mäso napichané antibiotikami a cukríky z ropy. Týmto by som chcela upozorniť všetkých, ktorí žijú v reklamných bublinách a nechajú sa jednoducho ovplyvniť. Naozaj viete čo kupujete?!

Môže sa zdať, že som úplne odbočila od témy, no podľa môjho názoru je hrozne veľa vecí, pred ktorými zatvárame oči a začneme ich samozrejme riešiť až keď to zasiahne naše životy, presne ako ten môj. Fastfashion či potravinový priemysel sú v podstate postavené na tom istom. Páchajú zlo na úkor zdravia, ničia planétu a ľudské životy a ešte na tom pekne zarábajú.

Vraví sa, že človek je najmúdrejší a najdokonalejšie vyvinutý tvor na našej planéte…,no z môjho pohľadu je tento výrok absolútna lož. Prečo? Lebo či už vedome alebo nevedome pácha zlo, tak tým vlastne dobrovoľne zabíja seba samého. Čo je na tom teda múdre a jedinečné?

Človek doby jedovej je iba trápna figúrka navlečená do toxického obalu, ktorý mu dáva nádej byť lepším ako ostatní. Je to tak smiešne až sa mi chce plakať!

Pridaj komentár

