fastfashion? fashion ?

Pravdu povediac móda mi nikdy moc nehovorila. Moje nákupy vyzerali asi takto: Prídem nooo toto sa mi páči tak si to kúpim. Nikdy som si nekúpil veci ktoré by som nenosil. Haha klamem jasné, že hej také široké rifle chcel som byť raper a bez toho to nešlo no akosi boli až také široké, že som sa ich až hanbil nosiť. Ja viem bol som hlúpy ale povedzme si na rovinu kto nechcel mat v roku 2005 široké rifle. Ale vrátim sa naspäť.
Vždy som bral oblečenie ako vec ktorú potrebujem aby ma v meste neoznačili za naháča alebo exibicionistu. Vždy som si vlastne kupoval veci až keď som musel. Trojhodinové nákupy som z duše neznášal či už to bolo s mamou alebo nebodaj s frajerkou to bolo ešte horšie. Kopec vecí ktoré si nikdy neobliekla. Po pozretí tohto dokumentu som si uvedomil čo všetko sa skrýva za oblečením. Niektorí ho berú ako nástroj aby sa zapáčili druhým niektorí ho berú ako nutnosť (Ako napr. aj ja) a niektorí si ho kupujú…. vlastne ani neviem prečo. Aby som sa dostal k pointe toto video mi dalo určite veľa vedomostí ohľadom oblečenia čo všetko sa za tým skrýva a , že sa len tak nevyskytne v nákupnom stredisku nachystané aby som ho zobral a zaplatil. Ukázalo aj to, že žijeme v dobe kde pre ľudí majú väčšiu hodnotu peniaze ako ľudský život no to väčšina z nás už vie. Bohužiaľ asi jednotlivec nemôže zmeniť takúto situáciu. Je to video ktoré ma prinútilo rozmýšľať nad veľa vecmi no asi to zostane len v premýšľaní. Samozrejme, že ma to video zasiahlo podmienky v akých žijú, pracujú a tak ďalej ale koľkí z nás pre príklad študentov ktorí sme videli toto video spravia niečo preto aby sa niečo zmenilo ? Toto video vo mne vyvolalo emócie, že by som mal niečo spraviť. Nebudem tu písať ako by som ich všetkých vytrhol z biedy a hrať sa na superhrdinu všetci vieme že to nieje možné. Preto tá emócia je len dočasná a možno za týždeň budem v nákupnom stredisku a kúpim si zase niečo čo sa mi bude páčiť aj keď asi pri mne to potrvá trochu dlhšie lebo zatiaľ nemam nič otrhané tak, že by sa to nedalo nosiť ha ha . Ľudia v tejto dobe majú zakódované v povahe, že ak sa ich niečo netýka tak ich to ani netrápi a až keď sa nás to začne týkať tak až vtedy si uvedomíme čo tí ľudia vo videu prežívajú.

Pridaj komentár

